hej alle sammen.
har nu forbedret og forlænget manifolden lidt. så silikoneslangerne ikke pulserer, synes sagtens jeg kunne mærke højere effekt..
sidst jeg havde den på felt ydede den "kun" 132hk
jeg håber at havne på 145-150 engang, bilen skal også køres bedre ind..
by the way, er der en herindefra som kan hjælpe mig med at justere min megasquirt lidt..? den står dårlig i tændingen (14 grader før top) gik bedst med 10 grader før top. kan det være grunden til at den nogle gange sætter ud når den skal sejtrække? altså fx. når jeg kører i 3-4-5 gear og lader den trække så ved 4.000 omdr så sætter den ud, lige som om den går i begrænseren, men hvis man skyder den af i første 2. 3. 4. 5. så gør den det ikke rigtigt... hmm mærkeligt.. den skyder også lidt ud af indsugningen nogle gange..
Og den starter rimelig dårlig når den er kold, den kan først stå i tomgang når motoren er varm..
vil også gerne have mit Air/fuel tal til at se lidt pænere ud. den er mappet alt for safe nu synes jeg, når den får fuld gas ligger tallet på 11,2-11,5 cirka..
en fra jylland (midt vest syd) der kan hjælpe med det for en lille skilling:)?