Ventilerne skal være 95mm lange minimum, indsugning minimum 33mm, udstødning minimum 28mm. 2 af hver mangles.
Stand underordnet, da sæder, og det hele alligevel laves om. Stammen skal kortes af også. 6,5mm stamme diameter.
Plejllejerne jeg mangler kan komme fra noget Daihatsu ED, CBT, eller tilsvarende, Honda D13 serien, Toyota 2a, 3a, 4A-FE, 4A-GE, eller tilsvarende(det var nok de nemmeste at finde i rimelig stand)
Der skal bruges 2x(4x halvparter). Lejerne skal moddes en del, bla i bredden, samt plejlstængerne mangler et spærrehak der skal fikses. Og så er det vist noget med noget smørring...
Som i nok kan regne ud har motoren været lidt hårdt med i krig, men jeg har bestemt at den skal ud og køre igen, så sådan bliver det. For at holde det helt DIY, så skal delene helst ikke koste noget særligt(man kan sagtens shoppe alle dele som reservedele, men det er snyd!)
_________________ Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
|