Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 22:40

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 01 maj 2010, 00:46 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
kig lige på den her:

http://www.spracingonline.com/store/Sou ... Valve/3659

meninger ?

( ikke at jeg kan bruge det da jeg føder hver side af twinscroll med med hver sin cylinder række v8 )

men sjovt ser det da ud,,,,eller

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 09:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
ikke så nyt... MAZDA brugte det for 25år siden. ikke så avanceret heller. sjovt at de bruger agumentet, om at turboen bliver mindre, ved kun at bruge halvdelen af turbinehuset. det er værd at tænke over!
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 10:27 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006, 20:13
Indlæg: 341
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland
jeg vil prøve det i mit næste trin i effekt forøgelse :)
Det skulle vist virke temlig godt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 10:34 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
det har ingen mulighed for at give mere ydelse. evt kan det laves så der måske bliver bedre respons.
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 10:46 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006, 20:13
Indlæg: 341
Geografisk sted: Toftlund>Sønderjylland
lqs skrev:
det har ingen mulighed for at give mere ydelse. evt kan det laves så der måske bliver bedre respons.
MVH søren

Var nu heller ikke sådan det skulle forståes.
Jeg skal på et tidspunkt ha en støre turbo på, og så vil jeg da se om det var en mulighed med sådan en fætter og få ladetryk noget før, jeg regner heller ikke på nogen som helst måde med og få flere heste ud af og lave sådan en fætter og montere den. faktisk sværtimod, da den jo nok måske vil begrænse flow en lille smule.
Men prøves, det skal det da :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 11:25 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
det forsøg tvinger dig til at bruge en udstødningsmanifold der ikke understøtter pulser. ville ikke selv "spilde" tid på det. men hver sin lyst!
MVH søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 maj 2010, 20:08 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Gad vist hvor stor en del af effektforøgelsen der kommer fra en bedre respons ifht hvordan målingen er foretaget.

Jeg ville droppe ideen, og gå efter en rigtig pulssplit manifold, medmindre der er tale om ulige cyl. antal

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team