Citat:
Jeg har prøvet at skifte føleren det hjalp ikke og stikket er blåt så det sidder rigtigt . Har tjekket diverse vaccum og de sidder også som de skal, men har fået et bud på benzin regulatoren, spørgsmålet er bare hvor den sidder på sådan en sjov fætter med m20 motor

I må godt fortælle inden jeg ser i data
Lidt for meget benzin at skylle motoren med kan BMW sagtens holden til

SÅ SÆT DIG DOG IND I TINGENE FØR DU SPRINGER UD I DET!
At der er en fejl på din bil er vi efterhånden ingen der er i tvivl om, og at der ville komme en latterlig post hvor en (i mine øjne TOTALT uvidene !) person forsøger at finde fejlen, er vel bare typisk.
Den største fejl er FEJL 40 og hvad den medbringer af "uheld" vil tiden vise.
Vi har alle været "grønne" engang og ja en del mærkelige spørgsmål er da skrevet herinde igennem tiden, men når personen på ingen måde sætter sig ind i hvad det er han har med at gøre og så regner med at få hjælp...
som jeg også har skrevet til dig i et tidligere indlæg er der en bog der (næsten) skal læses før man springer ud i et projekt.
Forced Induction Performance Tuning: A.Graham Bell. Det er nok de bedste 400kr du kan investere.
Og Nej din bimmer kan ikke klare alt, specielt ikke at få skyllet cyllindervægene med benzin Pga.dårlig blanding.
Nu hvor mit sure opstød er overstået,
Øverst i billedet er en (sølvfarvet) benzintryksregulator, den hæver det originale benzintryk kontra det ladetryk bilen nu måtte køre med, da dyserne ellers skulle have en urimelig størrelse for at følge med.
så følg dysebroen og et eller andet sted i forbindelse med dysebroen (direkte eller indirekte via slanger) sidder der en regulator.
