Hmm...
Jeg opretter altså lige en ny tråd med denne indledning UNDSKYLD!
Idet at jeg har 7619 interesser og projekter, som alle koster penge, så er det fandme svært at få både bank, og især konen med på at smide penge ud i, set fra deres side!.. flere VANVITTIGE (?) projekter...
MEN... en bil som Mazda 323 4wd Turbo fra midt 80erene dukker med mellemrum op i mig og næsten skriger på mig til projekt...
Nogen negative indvendinger fra jer til det projekt?
Jeg tænker flere fordele, billig i anskaffelse, billig forsikring osv osv...
Jeg har faktisk tænkt på at købe et billigt eksemplar, måske uden afgift, betale afgiften, og så gå igang... strippe svinet FULDSTÆNDIGT for alt, lege med motoren over en periode, altså evt renovering, måske mild opboring, idet at den jo kun er på 1600.cc kigge lidt på krumtap og gearkasse, lidt knast og udstødning, anden turbo og bedre styring osv osv...
Men når den skulle på gaden, så skulle det UDELUKKENDE være som en sjov "gokart" altså have lettet den for ALT unødvendigt interiør, faktisk som en ældre racer udgave, for sådan kan man jo faktisk syne en bil, den vil bare aldrig være til andet end et sjovt stykke legetøj...
Men ville den ikke også ende op med at være det? jeg mener.., lettet for 150-200 kg og måske "bare" ca.250.hk til sådan en æske med 4wd...
Må jeg høre lidt meninger fra jer?
MVH. Erik Kristensen
|