Ahh ok, så er jeg med.
Grunden til at jeg har monteret sådan en, det er fordi at da jeg kørte med den originale 3-vejs ventil svingede den 0,3 bar i trykket.
Jeg skiftede alt, actuator, ny 3-vejs ventil til 1000 kr., dumpventil, standard-chippen osv. Alt som burde kunne drille. Det hjalp bare ikke en skid, og ret surt når man havde købt den ventil og det så ikke var det.
men så kom jeg i tanke om at jeg havde en gammel bleed ventil på 240 turboen, og for sjov skyld satte jeg så den på, og BINGO... der holdt det op. Men hvorfor fanden kan den ikke køre med den rigtige 3 vejs ventil?????
I april måned var jeg i øvrigt oppe ved RH-Motorsport for at få den chippet, og der sagde de at de kunne se motorstyringen gav signal til at lave fuldt ladetryk. Ved så ikke om det har noget at sige???
Det gik dog i vasken fordi den ikke kunne komme over 215 hk

og de mente det var fordi at ladetrykket fes ud ved turbinehuset, og ganske rigtig... Den var smækfyldt med revner, så jeg købte en spritny. Så den ting er også udelukket i det svingende-ladetryk-sammenhæng.
Mvh Morten