Runesm skrev:
Det er heller ikke en karbonade mere, det er med k-jet sprøjt.
Det trælse ved det er at min motor ikke HELT er en normal t8 (Det kræver stempelskift, og på papiret har jeg kun drejet af stemplerne for at slippe for afgift *host*), så jeg står med min originalblok med "afdrejede stempler" *host*, og de "afdrejede stempler" *host* passer ikke med dem fra t8'eren. Derfor duer den ikke.
Derfor står jeg ret fast!
Så påstår du jo bare at du har monteret turbostempler i en sugeblok.
Hvilket faktisk er lovligt.
Og har bygget motoren op efter specifikationerne der gjaldt for en model 85 turbo.
Og den stryger lige forbi T.S. og syn.
Men det kræver at den ligner en original turbo motor i opbygning.
De splitter jo ikke motore ad.
Og da det kun er blokken T.S er intersseret i, og volumen. Så har stemplerne intet at sige.
MVH
Morten
_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html