HenrikGM skrev:
Hvad er det lige for en rørdimension du har trukket der?
Måske snyder billedet, men det ligner noget i samme diameter som mine slanger til varmeapperatet....
Og jeg tror det vil være en god ide at du finder ud af om du har massemåler eller ej, hvor den er placeret......god ide!
Mht til dit indsug, så skal du nok overveje en lidt mindre hurtig løsning.
Prøv feks at montere en rigtig bøjning i stedet, så du ikke får det store brutale sving(knæk). Nu har du været ude og køre i feks den novitecbil du nævner....prøv lige at åbne hjelmen og se lidt nærmere på hvordan det er lavet. God ide!
HOV HOV HOV.... enten har du en meget stor bil eller også et volsomt varmeapperat!! det er 2" og burte være nok... og udgangen på turboen er ikke større og ej heller på IC´en.
Jeg har prøvet at lave den samme dåse med hul i toppen, men det blev det ikke bedre af, så lige pt køre jeg med tryk i den org luftfilterkase MED filter, og det virker på nær lige at kassen ikke kan holde trykket...
Men vil lige finde en bøjning der kan passe ned over indsugningen, og se om det hjælper!!!!
På novitec´en er det lavet på samme måde som på billedet, men tror måske den er lavet med map sensor i stedet for Masse-måler!!