Vi har lige kalibreret TPS igen, og jeg kan se vi skal have kigget til kølevandstemperatursensoren igen. Den kalibrering er vist ikke helt god så det skal lige gentages.
Jeg nåede aldrigt at få den msq fil uploadet i processoren før han startede bilen.....

Det gik sgi ikke hurtigt nok!
Så bilen kører faktisk på de data som Bruce har kørt sin 350" V8er på i lang tid. Dette medfører dog at vi ikke kan få ladetryk på så VE tabellen skal lige ændres lidt. Pisse imponeret over at kadetten kører så godt på en motorstyring der er tilpasset en V8er!!
Jeg skal til at snuse lidt til din msq fil så vi kan få hold i en ve tabel der kan lades på.
Ellers imponerende som den tager snoninger ubelastet, og den laver ladetryk _meget_ hurtigt. Et riv i gaskablet får straks blowoffen til at pifte tryk ud. Meget interessant at få den ud på vejen! Den står med stor sansynlighed rigeligt højt nu, men hellere det end for lavt!