Citat:
men altså konklutionen bliver så at hvis du vil have n2o på bil skal du:
1.montere flasken i et rum uden for passagere og ikke i motorrummet(altså bagagerummet)..
2.fødeslangen fra flaske til indsugning skal ske udenfor kabinen..
3.bilen skal til syn og godkendes med dette på herunder ses der på forurening (hvor de har ret til at kræve en cyklus test forelagt) der ses på bremse/stye- evnen i forhold til effekten og sidst støjgrænsen...
4.og flaskens indhold må ikke overstige 13kg eller 28,665lb (pound)
cool jamen så er det jo ikke meget svære end med turbo tuning... men stadigt ikke lovligt før den har været ti syn med det og alt er godkendt (med alt monteret og i funktion)...
RIGHT ON
Forsikringen er næsten fixet idag igen.. havde nemlig et tilbud fra et andet til at ligge .. he he ! så dem skal jeg ned til imorgen med papirene.
havnerenn<< ja i teorien ville det være nok men "suger" motoren ikke i kompressoren hvis remmen ikke er på ?? så ryger forureningstesten nok fløjten !
Whosa<< Tja det vil jeg ikke helt give dig ret i !
Citat:
han vil klart have den mening at hvis det er i bilen bliver det også brugt på vejende, og så er det min erfaring at man skal ikke komme og fortælle dem hvad der er rigtigt og forkert !
jeg ved godt det er et lidt andet senarie men stadig næsten det samme når man bliver trukket ind til sigen og skal forklare "hvad det er" ?? Mine erfaringer er at hvis man har alle papirene med, godkendelser og havd nu det nødvendige er tør det ikke gøre noget..
Jeg er kun blevet rykket ind 2 gange i Golfen, men de har fulgt efter mig utallige gange i lang tid, tror sku de tjekker mere nr. plader end vi regner med for de smutter tit igen, begge gange de har ville snakke har de givet op, fordi jeg kan bevise det hele i papir form. alt synet og på ført som konstruktive ændringer.. så det samme med et N2O system papirene med så du kan vise dem det hele så de ikke skal stå og gætte og blive sure