Men back on track .. hele sagen blev afdækket idag !!! ham jeg havde fået et tlf nr på hos politiet igår, kammede helt over da jeg spurgte ham hvordan sagen forholdt sig.. dem det svar : det får du ALDRIG lov til !! og jeg fik ham aldrig til at svare på om man måtte have en trykflaske i en personbil for han blev sku sur og fræk nok spurgte efter om jeg var et af de fjolser der kørte race på vejen ?? Mig nej da det må man jo ikke .. så jeg måtte prøve noget nyt ..
Gevinst .. talte 1 time med to forskellige hos F-styrelsen ! den første om transport af farlig gods ! man må som privatperson transpotere netto 13 kg fordråbede ikke giftige gasser uden at have farlig gods certifikat dvs. N2o er i klasse 2=gasser ifølge ADR bekentgørelse om vejtransport af farligt gods §1 og §9 så er der jo ingen problemer i at fx have en 10 punds flaske i bilen bare den er ifølge § 9 stk 3 ikke er i kabinen og slangen trækkes frem til motor udenfor kabinen ...
Så langt så godt den anden jeg talte dem var en fra bilteknisk afdeling ! Flink mand
Alt hvilken nok skulle kunne gøres ELLER !!!!! dette er jo kun hvis effektforøgelsen er tilstede.. dvs hvis det hele sidder i bilen som det jo gerne må og hanen på flasken er lukket eller slangen er skruet af på flasken er alt jo lovligt !! og ingen betjent ville kunne gøre noget somhelst ved det og for den sagsskyld heller ikke Statens bilinspektion..
Så det er bare at komme igang .. det er jo nærmest en glædelig slutning på eventyret