Transitfar skrev:
@ HenrikGM: Pånær det der "ionsensing ignitionsystem" læste jeg i dit svar egentlig ikke andet end éen MS pr cylinder......
Det der med at bremse skal jeg nok selv finde ud af.....

.
Forøvrigt har jeg i en tidligere tråd spurgt (ikke dig!) til de der k-følere i Lasse´s sierra, men jeg fik ikke noget svar, men måske du kan hjælpe med et par links???
Og hvis du alligevel sætter anden turbo og styring i "slæden", hvad skal vi så med CAN-bus kompatibilitet???
Jeg har da endnu ikke hørt nogen herinde snakke om elektronisk styret til- og frakobling af generatoren, eller hurtigere tider pga 5 Kg vægt sparet væk i ledningsnettet....
hrmm.....der er nu en verden til forskel mellem førnævnte system og en ms/cyl.
Can-bus skal du feks bruge hvis du skulle finde på at montere det på biler med elektroniskt styret gearkasse, elektroniskt dit og dat.
UMS kommer med den feature, hvis nogen skulle finde ud af at bruge det
Nu er det jo nok de færreste herinde der smækker et hjemmebygget turbokit på en bil med can-bus styret gearkasse osv........
K-thermokoblere er en smart lille sag. Jeg har en lille prototype liggende på bordet der kan måle 0-1100 grader celcius(det kan den ihvertfald i teorien!), incl display und alles, men det er sgu lidt svært at kalibrere det så man er sikker;-)
Jeg har ikke lige et link her og nu.