Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 01 mar 2025, 21:16

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 19:17 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
Supra MK4 skrev:
Følger der ikke sådan en lille pasring med, til montering imellem indgang WG og manifold, hvis ja, er den monteret ?


mener du sædet til ventilen ?

hvis det er den så er den jo integreret i den flance som er svejst på manifold.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 19:29 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
OK, kan jeg bare ikke lige se...

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 19:36 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2007, 18:36
Indlæg: 46
Geografisk sted: Haderslev, Jylland
Ja sædet til ventilen sidder i flangen.. Man kan ane den på første billede..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 19:53 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 22 mar 2009, 12:49
Indlæg: 1248
men prøv lige det med fjederen :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 20:38 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
du har monteret slangen før gasspjældet.
Kan den holde lukket vis du tagerslangen af. vis ja så må du jo havde tryk på slangen i tomgang fordi gas spjældet er lukket


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 20:44 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 nov 2007, 18:36
Indlæg: 46
Geografisk sted: Haderslev, Jylland
Jo slangen er monteret før gasspjældet.
Nej den lukker hellere ikke hvis jeg tager slangen af...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 21:51 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 26 feb 2004, 20:07
Indlæg: 568
og du kan mærke du spænder fjederen de sidste 2 mm når du spænder den sammen så er flansen nok blev skæv da den blev svejst på røret


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 22:57 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
kan se du har svejset den flange som er stempelstyr direkte på dit rør fra manifolden,

kan det ikke tænkes den er blevet skæv pga varme, da i svejsede

bruger selv samme wg, og tidligere også wg40, men vi lavede en flange så vi ikke varmede på den flange som også et styr for stemplet når det lukker.

(samtidig kan man jo senere skrue en komplet wg af igen)

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 mar 2010, 22:58 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 maj 2009, 20:27
Indlæg: 1340
Geografisk sted: Horsens
hov, overså da vist lige et indlæg der haha, sådan er det når man ikke tager det sidste mail link først :damn:

_________________
I love everything thats fast enough to do something stupid with


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 mar 2010, 00:20 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 aug 2008, 19:43
Indlæg: 517
Geografisk sted: KBH
Har du monteret den fysisk rigtigt.
Tænker på indgang og udgang.
ikke vacum jeg mener.men udstødning
lidt svært og se på billeder
Martin

_________________
Corolla Gti Turbo


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team