Havneren skrev:
Ja... hehe... i det daglige er det måske overdrevet lidt. Men jeg kunne sku ellers godt kænke mig det på min. Sådan en 50hk dyse til at sparke systemet i gang med... Nul ventetid. Så tager turboen over så snart at den kan. SMART! Bilen får ikke flere hk/nm af det så det er "ikke" hårdere ved pejlstængerne end ellers.
v/h christian
Humm, hvor sprøjter du gassen ind??
Er vi ikke enige om at du hælder gassen gennem motoren, og udnytter at gassen genererer et stort flow i din manifold og derved "kickstarter" turboladeren?
I samme splitsekund der kommer gas i motoren stiger forbrændingsstykket, og både Nm og effekt giver et seriøst hop. Netop derfor får du sparket din turbo igang......
50hk kit v. feks 1700rpm for at sætte gang i turboen....tror du ikke du skulle prøve med lidt mindre først
Prøv lige at regne ud hvor meget moment du pludeligt genererer ekstra med et 50hk skud så langt nede i omdr. Jeg vil ikke afvise at du måske skal bestille et passende sortiment i motordele inden du trykker på knappen
Tror et 10hk skud er mere velegent

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!