MortenS skrev:
HenrikGM skrev:
Billigere at skifte pakningen efter et lille indkørings fuck-up end det er at skifte ringland...
Nu må du lige uddybe dine svar lidt mere, for er ikk til at finde ud af om du drikker te eller kaffe..
står med begge ting i hånden og nu ved jeg sku ikk om det skal være kaffe eller te
Gerne for og imod begge ting, og det skal kunne holde til 700hk.
Så lad os starte med blokken. Har du planhed og ruhed der matcher din MLS paknings krav?
Samme betragtning på toppen.
Ifht boltene; MLS siger man taber forspænding efter varmkøring. Hvad er det der sætter sig, og med denne sætning in mente, hvad skal topboltene så spændes med, og hvilke bolte skal du bruge?
Hælder selv til at snylte på svensk erfaring og styre udenom den mls pakning. Har lige haft to blokke i fræseren og o-ringet dem med det formål at bruge std pakning fordi det så er mindre følsomt. KISS princip.
Men det er selvf. smag og behag.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!