Slavteren skrev:
jeg har lavet det, gamle tandremme er perfekte at fylde op med hvis det skal være lidt hårdere...
en puck til ishockey er også perfekt, men lidt hårdere end bare at lime dem.
de bagerste bøsninger på bærearmene til starletten er lavet af pucker, da det ellers hed en hel bærearm til omkring en plov pr side, virker upåklageligt med ca 1 1/2 klubrally sæson og hverdagskørsel ind imellem...
hov glemte lige en ting.. selv om de virker for hårde til at starte med, så giv det lidt tid. det er som om det lige skal ha lov til at arbejde lidt, og så blir det lidt blødere.
Hehe, må indrømme jeg ikk ku lade være med at trække på smilebåndet da jeg læste dit indlæg

Men det er sku altid godt at høre fra folk der har prøvet sig frem, for ellers lære man heller aldrig noget.
møffe skrev:
har drejet en bøsning i nylon til en focus. den er lavet i 3stykker som en fra powerflex. virker fint skal bare have lidt WD40 til tider for ikke at larme.. lol.
Jeg har nok set den med nylon før, men det kan kun blive endnu hårdere end powerflex. Og når jeg køre i bilen til daglig, og i øvrigt ikke ejer et nyrebælte, så må jeg vist hellere holde mig til SÅ hårde nogen bøsninger.
Men det er altid godt med lidt input, når man en dag skal til at lave en bane racer
ATT: John Sahl
Hvor længe plejer i at lade bøsningerne tørre med sikalflex'en i ?
Har nemlig kigget (og kigget lidt med fingrene) her til morgen, og de er stadig ikke tørre endnu