JesperKonge skrev:
meisner skrev:
ja jeg ved godt at det er rpm, men ifølge brugsanvisningen (som jeg havde fundet via dette site inden indlæg) skal det tilsluttes den negative del af tændspolen, men kan ikke helt hitte ud af hvor fanden jeg skal sætte den til da jeg ikke kører med den gammeldags tændspole... men jeg har nogle ledninger der kører op til tændingsdelen der sidder monteret (skruet fast) lige over tændrørene med nogle tændrørshætter fast monteret på den tændingsdel. der er to ledninger der kører plus op i et signal, en med fast strøm når bilen er startet, og en der kører hen til en lille sort boks monteret på stel, er det nogle af disse jeg skal bruge???
Hey...
Uden at have kendskab til mf2, men generalt, skulle dette virke:
På dine tændspoler (DIS-tænding, 2 tændspoler med 2 tændrør på hver) kan du måske fange rpm på kondensatoren (den lille boks på stel), ellers skal du fange en ledning på tændspolen, der ikke har "+"(altså kl 1), så skulle den være der...
Du vil nok skulle sætte mf2 til 2xrpm, da du kun "fanger" hver anden kl 1, grundet Dis-tændingen...
VH Jesper
ja det kan ikke ligne meget mere end den p[ billedet...
Jeg kan godt f'lge dig hvor du vil hen, mener at boksen allerede er sat op til dobbelt, da den har siddet p[ en anden saxo...
Og ja der sidder 4 ledninger i et stik, hvorfra kun den ene ikke har plus, det er den der k'rer hen til kondensatoren, jeg pr'ver og luse mig ind p[ den og ser om ikke den kan give det n'dvendige signal