Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 23:55

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 mar 2004, 14:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2003, 16:15
Indlæg: 183
ja, jeg forstår det ik helt.

efter at se på den der tegning som er under produkter her på powerpage.
viser det, at den midterste ben skal til det fri. Men skal den engtlig ikke sendes tilbage til ladetykket, for hvis jeg leder lufter ud ville det jo være det samme som at lukke bleed ventilen (skrue den helt i bund) og istedet for lede det ud af wastegaten. Eller hvad.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 mar 2004, 17:36 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Nej skrue den helt i bund lukker den af så der ikke fiser luft ud gennem det midterste ben..

_________________
Vh. Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 mar 2004, 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2003, 16:15
Indlæg: 183
ja, men skruer jeg den helt i bund sætter jeg jo bare mere tryk i akkuatoren og dermed åbner den jo bare luft ud der.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 08:32 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
ikke noget ondt i det her, men er du sikker på at du skal lave det der selv? en bleed ventil har tre tilslutninger, den her fra siden lufter ud i midten og det betyder ikke noget hvilke af de to andre du vælger at sætte til henholdsvis kompressor siden på turboen og aktuatoren. det kan næppe blive mere enkelt. ideen er at det tryk der er tænkt til at skulle op og åbne wastegaten det lukker man lidt ved siden af sådan at turboen skal arbejde lidt mere for at aktuatoren åbner wastegaten. alt det med at skrue den ene eller den anden vej skal du nok finde ud af når den først sidder der! :wink:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 12:33 
Ok ja, det forstår jeg men er der det minste hul i ladetrykekt over til indsugningen mister jeg jo bar. Kan grunden være at jeg ikke har monteret en slange direkte på kompressorhuset men i stedet for længere henne mod ICen.

her er et billed af hvordan jeg har monteret det.

http://www.renaultklubben.dk/forum/photos/show-album.asp?albumid=44&photoid=446


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 13:51 
Offline
Junior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2004, 15:54
Indlæg: 71
Geografisk sted: Danmark
Hehe flot tegning :lol:
Hvorfor har du trukket en slang fra røret mellem turbo og ic ??
Ville da være nemmest bare at bruge det "normale" udtag fra kompressor huset :shock:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 14:19 
tarrk. Der sidder nemlig ikke nogen studs på min turbo medmindre jeg skruer en bolt ud på kompressor huset og monter sådan en studs. Jeg havde en på min T25er, men det her har en Gtr T28 hybrid T3 dual ballbearing.


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 18:22 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
så er det da i med sådan en studs...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 mar 2004, 21:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jul 2003, 16:15
Indlæg: 183
ja jeg tænkte nok det var det. Hi hi.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team