Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 21:24

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
jeg skulle lige til at forslå burton... har selv lige så lige fået et katalog derfra....

jeg mener nu sagtens det kan lade sig gøre for de 10 kg.... jeg har undersøgt lidt priser rundt omkring....

1:anden chip.... "superchip" koster 4900 + montering mener jeg

2:stor intercooler omkring 35-4000 med blæser til montering imellem luft og vandkøler

3:inkøring på rullefelt, 1000-1500

dette skulle gerne kunne give... vel 180-190 hk... efter hvad jeg har kunnet LÆSE mig frem til... men det kommer jo osse an på motoren...

jeg ved godt ovenstående er over de 10 kg.... men hvorfor købe alting nyt. ?? jeg fandt f.eks en chippet styreboks til 1200....

hvis nogen skulle ligge inde med en intercoler eller viden om hvor man får sådan en billegt bedes i skrive :o)

mvh skou

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

ATT: Skou
Hvad størrelse(laver dem på mål)
Tlf: 60622410

ATT Christopher:

jeg ved ikke lige den HELT præcise størrelse.... men CA 40-50 bred og 30 høj..... disse mål er MEGET CA... tykkelsen kender jeg ikke helt... vil gætte på at den max kan være 6-7 cm....

hvad skal du have for sådan en ??

du kan sende en mail til mig på sskou@hotmail.com

jeg ville finde et link fra www.burtonpower.uk , men siden virker ikke lige nu... der er nemlig et billede og vist osse mål på den... det ville jo være noget nemmere....

mvh skou

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time