jeg skulle lige til at forslå burton... har selv lige så lige fået et katalog derfra....
jeg mener nu sagtens det kan lade sig gøre for de 10 kg.... jeg har undersøgt lidt priser rundt omkring....
1:anden chip.... "superchip" koster 4900 + montering mener jeg
2:stor intercooler omkring 35-4000 med blæser til montering imellem luft og vandkøler
3:inkøring på rullefelt, 1000-1500
dette skulle gerne kunne give... vel 180-190 hk... efter hvad jeg har kunnet LÆSE mig frem til... men det kommer jo osse an på motoren...
jeg ved godt ovenstående er over de 10 kg.... men hvorfor købe alting nyt. ?? jeg fandt f.eks en chippet styreboks til 1200....
hvis nogen skulle ligge inde med en intercoler eller viden om hvor man får sådan en billegt bedes i skrive :o)
mvh skou
Forslag til tuning af RST
Redaktør: Moderatorer
-
Christopher
Re: Forslag til tuning af RST
ATT: Skou
Hvad størrelse(laver dem på mål)
Tlf: 60622410
Hvad størrelse(laver dem på mål)
Tlf: 60622410
-
skou
Re: Forslag til tuning af RST
ATT Christopher:
jeg ved ikke lige den HELT præcise størrelse.... men CA 40-50 bred og 30 høj..... disse mål er MEGET CA... tykkelsen kender jeg ikke helt... vil gætte på at den max kan være 6-7 cm....
hvad skal du have for sådan en ??
du kan sende en mail til mig på sskou@hotmail.com
jeg ville finde et link fra www.burtonpower.uk , men siden virker ikke lige nu... der er nemlig et billede og vist osse mål på den... det ville jo være noget nemmere....
mvh skou
jeg ved ikke lige den HELT præcise størrelse.... men CA 40-50 bred og 30 høj..... disse mål er MEGET CA... tykkelsen kender jeg ikke helt... vil gætte på at den max kan være 6-7 cm....
hvad skal du have for sådan en ??
du kan sende en mail til mig på sskou@hotmail.com
jeg ville finde et link fra www.burtonpower.uk , men siden virker ikke lige nu... der er nemlig et billede og vist osse mål på den... det ville jo være noget nemmere....
mvh skou