Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 nov 2024, 01:24

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 03 aug 2014, 20:07 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Så er det nok god ide, lige få flowtestet dine dyser

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2014, 19:32 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Tændingsbanken. Hvordan ser forbrændingskammeret og tændrøret ud?

Det må endten have været småvoldsomt, eller stået på i lang tid siden stemplet er revnet ned imod krydspindsfæstet.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 aug 2014, 20:15 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2005, 14:59
Indlæg: 422
Geografisk sted: Syddjurs
Jeg smider lige et par halv-dårlige billeder op af tændrør og forbrændingskammer. Det er desværre kun de billeder som findes. Det kulsorte/smattede tændrør er jo selvfølgelig fra cylinder 3.

Det har så været tændingsbanken man ikke kan høre, for hverken ejeren eller jeg har bemærket noget når vi hver især har kørt i bilen. Det tyder på at dysen på cyl. 3 ikke er helt skarp, på trods af at alle fire dyser er helt nye. Man skulle tro at det er et pludseligt opstået problem, for ejeren sagde at det kom ret pludseligt under en rask køretur. Hvis det har været et problem fra start, burde det have opstået noget før vil jeg mene.. Men nu er jeg jo ikke så klog :gnaek: Men standard Elring toppakning kan da anbefales. 313hk, og tilmed tændingsbanken, og toppakningen fejler intet.

Billede

Billede

Cylinder 3:

Billede

/Dennis

_________________
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team