Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 21:24

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 okt 2013, 19:46 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Spændende nørdtråd.
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... 88586f3680

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2013, 00:12 
Offline
Admin
Admin

Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
Indlæg: 2499
så er der serveret


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2013, 06:59 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 1673
Geografisk sted: Nær Roskilde
Ah Brian Garvey... han er pææænt nørdet med det der.
Han holder meget til på clubgti.co.uk, og er lidt en tusindkunstner.
Han støber bl.a. egne dele i alu. Der var bl.a. et projekt med et custom topstykke til en Golf - det nåede han dog ikke til, men han har lavet en del andre ret avancerede dele selv.

_________________
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally


Top
 Profil  
 
 Titel: .
Indlæg: 08 okt 2013, 13:06 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011, 08:52
Indlæg: 95
Nu ved jeg ik om det bare er mine engelsk-evner der halter eller fortæller han ikke hvordan det plaumatiske ventilsystem virker , sidder der en luft pumpe lige som en oliepumpe det er jo så en gasart der ikke ændre så kraftigt volumen efter temperatur som "luft" kunne jeg forestille mig uden at vide det eller hvordan filen holder man ellers det tryk opretholdt under de Rmp? :?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 okt 2013, 14:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 okt 2003, 15:37
Indlæg: 204
Geografisk sted: Roskilde
Citat:
I have chosen to hold back a few pictures of some pneumatic valve train parts since the site owners didn't reply to an email concerning this thread a while back. I asked for a token gift/wall poster given that this thread was a shocking amount of work to get it in a position where the info could be shared and understood easily by all and become a solid reference in time to come for anyone interested. Sadly a response never came.


Han har ikke postet billeder af plaumatiske system, da der er usikkerhed omkring rettigheder eller lign., så vidt jeg kan læse det.

_________________
MVH Niels P.

FP-DE 1,8 16v

"I need your boots, your hat and your Unicycle!"


Top
 Profil  
 
 Titel: .
Indlæg: 10 okt 2013, 07:03 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2011, 08:52
Indlæg: 95
Når ja kan jeg godt se nu hmm øv det var ellerslige det jeg længe har tænkt over :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team