Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 25 feb 2025, 23:52

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 06 jun 2012, 22:05 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
Ellers mange råd i den tråd. :coffee:

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2012, 13:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 15 jul 2003, 11:34
Indlæg: 504
Geografisk sted: Stevns
Golf-3 skrev:
jeg står og skal bruge en justerbar rev limiter til en gamle pug 205 med karburator.
den skal bruges, da der ingen begrænsning er på rpm, og ikke vil risikere en blown motor, pga. at uanede rpm. eller at den begynder at svømme.

er det muligt at købe et sesperrat system og koble på tændingen? eller er der snedig måde at bygge en på?

evt. ideer, links til produkter.

-tak .


Køb nu bare den Omex hvis du er glad for din motor :-) Bruger den selv på raceren med kaburator og det virker fint. I modsætning til thansen-løsningen så er der i Omex'en mulighed for softcut så den ikke bare cutter hårdt ved limit. Det bliver din motor glad for i længden. Desuden har den lauchcontrol som er en sekundær limiter du kan sætte op. Jeg bruger den ved start på løst underlag samt med en koblingkontakt til flatshift. Virker fint og er alle pengene værd.

_________________
- If it aint broken, I did'nt touch it...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2012, 17:11 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2003, 13:19
Indlæg: 3480
Hvorfor mener du det er noget man gør, hvis man ikke er glad for motor, når man klipper tænding

_________________
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team