Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 02 mar 2025, 23:11

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 apr 2010, 08:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 jan 2008, 00:55
Indlæg: 127
er der nogle der kan fortælle hvad motorkoden er på denne volvo motor som ligger i kadetten

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... c&start=30


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 08:31 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
det står i det første indlæg.

Ikke gratis, eller kræver lidt "fabrication skills".

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 08:32 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
På første side står der :
Motor:
230 block oringat
2,5 marin vev
16V topp mycket portad
8v ventilfjädrar
spm stakar
venolia kolvar
k29
44mm tial wg
prospark sprut
1600cc spridare
custom insug och grenrör.


Så det er vel en B23, med en 16v top.

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 08:45 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
HenrikGM skrev:
det står i det første indlæg.

Ikke gratis, eller kræver lidt "fabrication skills".



Arhhh pis, jeg var for langsom :tooth:

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 08:46 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
nu skriver de jo ikke 23, men 230, så vildt gæt er at det er en 230blok....;-)

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 08:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
Indlæg: 786
Geografisk sted: Ribe
HenrikGM skrev:
nu skriver de jo ikke 23, men 230, så vildt gæt er at det er en 230blok....;-)


Ja, det kan der være noget om. Skal ikke gøre mig klog på noget jeg ikke har forstand på :popcorn:

Regnede med at blive rettet hvis jeg tog fejl. :-)

Lidt google har gjort mig lidt klogere http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q ... 608f20d0b1

_________________
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 16:43 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 19 aug 2009, 21:02
Indlæg: 57
det er en b230FT/FK/ET blok, som der har fået en B234 16v top monteret :tooth:

vh jesper


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 apr 2010, 18:03 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jul 2005, 13:22
Indlæg: 857
Geografisk sted: Hellerup
Korrekt B230 Motor blok (: ellers en heftig lækker motor det er sikkert :twisted:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team