er der nogle der kan fortælle hvad motorkoden er på denne volvo motor som ligger i kadetten
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.ph ... c&start=30
motorkode på volvo motor
Redaktør: Moderatorer
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
det står i det første indlæg.
Ikke gratis, eller kræver lidt "fabrication skills".
Ikke gratis, eller kræver lidt "fabrication skills".
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- needspeed
- Mester Medlem
- Indlæg: 786
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
- Geografisk sted: Ribe
På første side står der :
Motor:
230 block oringat
2,5 marin vev
16V topp mycket portad
8v ventilfjädrar
spm stakar
venolia kolvar
k29
44mm tial wg
prospark sprut
1600cc spridare
custom insug och grenrör.
Så det er vel en B23, med en 16v top.
Motor:
230 block oringat
2,5 marin vev
16V topp mycket portad
8v ventilfjädrar
spm stakar
venolia kolvar
k29
44mm tial wg
prospark sprut
1600cc spridare
custom insug och grenrör.
Så det er vel en B23, med en 16v top.
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Da det ikke virker uden..
- needspeed
- Mester Medlem
- Indlæg: 786
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
- Geografisk sted: Ribe
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
nu skriver de jo ikke 23, men 230, så vildt gæt er at det er en 230blok....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- needspeed
- Mester Medlem
- Indlæg: 786
- Tilmeldt: 08 jan 2006, 19:50
- Geografisk sted: Ribe
HenrikGM skrev:nu skriver de jo ikke 23, men 230, så vildt gæt er at det er en 230blok....
Ja, det kan der være noget om. Skal ikke gøre mig klog på noget jeg ikke har forstand på
Regnede med at blive rettet hvis jeg tog fejl.
Lidt google har gjort mig lidt klogere http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q ... 608f20d0b1
Husk at man aldrig må lukke røgen ud af elektronikken!!
Da det ikke virker uden..
Da det ikke virker uden..