Shelby 500 skrev:
Du skullle ha' købt min cvh RST motor.....alle de problemer før der er tryk på...
p.s, den koster ikke meget mere end den ståltoppakning du er ved at sætte i.....
har noget tuningshåndbog og værkstedsmanual til en rst mk4 hvis det har interesse?
bla hvordan man forstærker gearkassen (en BC med IB5 lejer) og hvad der passer på hvad (bla...zvh ombygningen)
Ja men problemet med din er jo bare at der ikke er lavet hul til krumtapssensoren... Men du må godt prøve at sende et link til den guide til gearkassen og den der tuningsmanual..
Men piller nok stemplerne ud og får drejet dem lidt ned og så bare org pakning..
Shelby 500 skrev:
Har du kontrolleret størrelsen på de dyser? For en alm. Golf IV 1,8t kører kun med 210 ml dyser @ 3 bar, hvis det er fra en AEB, AWT, AGU, AMB, AVJ, AWM, BFB. Og så rækker de vist som en skrædder i helvede, hvis den skal kører 1 bar
Så vidt jeg målte med et benzintryk ur så kører min med 5 bars tryk.. Nok derfor mine originale stadig kan være med til 0,4 bars tryk..
_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
Gammel bil:
Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ -
Gammelt projekttopic..