Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 28 feb 2025, 22:52

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
OK, det er gået en tid nu, og jeg har ikke hørt fra jer...
Hvis opgaven blev for svær har jeg da en ny lidt mindre vanskelig...
Se den vedhæftede fil.. Den er stadig fed, men der kan da blive gjort lidt mere ved den end Viperen, så..

Work it, Work it.. Come on, show me what you can...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Sorry allesammen har været væk et stykke tid så har ikke lige haft tid til at lave noget som helst med comp'en....men nu skal der nok ske noget ;-)

Att: Viper Dude...Viperen er lidt svær..kan jeg ikke bare finde et billede af en anden viper???..kan da også kigge på den camaro

Viper dude: Hmm det billede af camaro'en er sgu lidt lille hvis du kan finde et størrere billede ville det være fedt....jo størrere billedet er jo bedre bliver resultatet og jo nemmere er det :D

hej A.M Styling har set dine fede billeder du har lavet kunne godt tænke mig at se denne i sort også med solgule skørter, alle jeg kender køre sølvgrå skørter, men vil lige prøve noget andet

ps nogle der kender nogle steder man kan finde stylede e30 modeller

hej A.M Styling har set dine fede billeder du har lavet kunne godt tænke mig at se denne i sort også med solgule skørter, alle jeg kender køre sølvgrå skørter, men vil lige prøve noget andet

kan du ikke male den her sort på en eller anden måde, også beholde de gule skørter sam spejle og hækvinge

du er bare for sej til det der

ps hvis du laver et godt resultat bliver bilen lavet sådan så kan du se den irl

Du er for syg til dét der... det må jeg sige... det må da være skide svært...

hejsa vi har haft indtil flere probs med computere og internet men vi svarer tilbage hurtigst muligt håber at i vil hænge på for opdateringer hilsen A.m.styling:.-(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 78 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time