Jeres biler

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Viper dude

Re: Jeres biler

#71 Indlæg af Viper dude »

OK, det er gået en tid nu, og jeg har ikke hørt fra jer...
Hvis opgaven blev for svær har jeg da en ny lidt mindre vanskelig...
Se den vedhæftede fil.. Den er stadig fed, men der kan da blive gjort lidt mere ved den end Viperen, så..

Work it, Work it.. Come on, show me what you can...
A.M Styling

#72 Indlæg af A.M Styling »

Sorry allesammen har været væk et stykke tid så har ikke lige haft tid til at lave noget som helst med comp'en....men nu skal der nok ske noget ;-)

Att: Viper Dude...Viperen er lidt svær..kan jeg ikke bare finde et billede af en anden viper???..kan da også kigge på den camaro
A.M Styling

#73 Indlæg af A.M Styling »

Viper dude: Hmm det billede af camaro'en er sgu lidt lille hvis du kan finde et størrere billede ville det være fedt....jo størrere billedet er jo bedre bliver resultatet og jo nemmere er det :D
bmw-bent

#74 Indlæg af bmw-bent »

hej A.M Styling har set dine fede billeder du har lavet kunne godt tænke mig at se denne i sort også med solgule skørter, alle jeg kender køre sølvgrå skørter, men vil lige prøve noget andet

ps nogle der kender nogle steder man kan finde stylede e30 modeller
bmw-bent

#75 Indlæg af bmw-bent »

hej A.M Styling har set dine fede billeder du har lavet kunne godt tænke mig at se denne i sort også med solgule skørter, alle jeg kender køre sølvgrå skørter, men vil lige prøve noget andet
bmw-bent

#76 Indlæg af bmw-bent »

kan du ikke male den her sort på en eller anden måde, også beholde de gule skørter sam spejle og hækvinge

du er bare for sej til det der

ps hvis du laver et godt resultat bliver bilen lavet sådan så kan du se den irl
topstykke

#77 Indlæg af topstykke »

Du er for syg til dét der... det må jeg sige... det må da være skide svært...
a.m. styling

#78 Indlæg af a.m. styling »

hejsa vi har haft indtil flere probs med computere og internet men vi svarer tilbage hurtigst muligt håber at i vil hænge på for opdateringer hilsen A.m.styling:.-(
Besvar