Jeg tror at folk glemmer en ting her, selfølgelig vil flere racerbaner m.v. ikke afhjælpe disse ulykker Læs: her og nu! idet de personer der skaber disse nyheder er for de flestes vedkommende er langt uden for pædagoisk rækkevidde, men hvorfor er de lige det, kunne det tænkes at den holdning der bliver lagt for dagen herhjemme fra dem der bestemmer, kunne være årsag? når man i den grad røvknepper de mennesker der kunne trække disse mennesker i den rigtige retning, med banenedlukninger, sindsyge støjkrav og det der er værre, miljøet er sygt og det bliver kun værre.
Et godt eksempel er fra dengang jeg selv kom på striben i København, dengang fungerede det faktisk udemærket, det var overvejende Amerikaner folk der stod for at få aftenen til at hænge sammen, man benyttede sig af afspæringer og "officials" med radioer for at varetage sikkerheden (og ordensmagten), langt hen af vejen som man styrer et godkendt løb, men det skulle jo selfølgelig ødelægges af myndighederene, der blev sat (smarte) forbudt skilte op i hele København og så var det "løb kørt", hvad var resultatet? de mennesker der stod for "sikkerheden" trak sig idet de ikke mente at det var det værd mere, herefter lavede de lukkede og hemmelige arrangenmenter for de få og Striben blev overladt til sig selv, større, vildere og flere steder end nogensinde, hvor der før var en hærdebred skaldet fyr til at tage fat i kraven på en gut der havde misforstået hvad Striben gik ud på, var der nu ingen "ordensfolk", hvor man før kunne tage en snak med en af Politifolkene på stedet blev det til at kaste flasker og mønter efter dem, idag drejer Striben sig mere om konfontation med Politiet end ræs, disse unge mennesker bliver nu ledet ind på et helt forkert spor pga. svævertsynede myndighedspersoner som ikke vil anderkende deres behov, dette bringer mig tilbage til at racerbaner på det lange sigt ville kunne afhjælpe mange af disse episoder.
Der skal være plads til os alle, incl. dem med benzin i blodet.
En slutbemærkning fra mig: Hver og en person i en forsamling kan på tomandshånd virke klog hvor forsamlingen i helhed kan opføre sig ufattelig dumt - hvor dumt, afhænger af omstændighederne...
_________________ corvus terrae terror...