Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 dec 2024, 10:23

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Hmm Hartvig.. jeg har lidt på fornemmelsen du måske hedder Henrik til fornavn? eller??

Mit indlæg var nu rettet mest til HenrikGM, om det var en ærgelig drejning hans første indlæg havde ført med sig, selv om det nok ikke var det der var meningen.. :? :|

Det var altså ikke dit(Hartvig) indlæg, jeg ikke forstod :lol:

Og undskyld misforståelsen.. jeg retter mit indlæg med det samme...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
der er da ganske ofte folk i holeby, der har taget barnevognen og et sæt "kids høreværn" med...

jeg skal derned men som tilskuerer :cry: , så håber på godt show og godt vejr... :mrgreen:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
johan o r skrev:
Hmm Hartvig.. jeg har lidt på fornemmelsen du måske hedder Henrik til fornavn? eller??

Mit indlæg var nu rettet mest til HenrikGM, om det var en ærgelig drejning hans første indlæg havde ført med sig, selv om det nok ikke var det der var meningen.. :? :|

Det var altså ikke dit(Hartvig) indlæg, jeg ikke forstod :lol:

Og undskyld misforståelsen.. jeg retter mit indlæg med det samme...

Py-ha.... så er jeg meget roligere igen :D

Så er der kun en der ikke kan forstå mit indlæg - og det er ikke spor usædvanligt.

Nu vil jeg daffe til Holeby og nyde en herlig race dag.

/Hartvig

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Yugo Turbo skrev:
der er da ganske ofte folk i holeby, der har taget barnevognen og et sæt "kids høreværn" med...

jeg skal derned men som tilskuerer :cry: , så håber på godt show og godt vejr... :mrgreen:

Har også prøvet og lokke.Men den gik ikke ;-)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
martin høj skrev:
Yugo Turbo skrev:

Har også prøvet og lokke.Men den gik ikke ;-)
vi har tidligere lejet hytter på den lokale campingplads (og en gang på lalandia) for det er bare lækkert med race på holeby flyveplads. altid fyldt med flinke mennesker.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Yugo Turbo skrev:

Jeg kommer desværre ikke da jeg er på vej til Norge, men næste gang ryger hele familien med:)

Som et lille plaster på såret, så har jeg lånt min nye "opfindelse" ud til en kammerat der har lovet at pryle den:)

Til jer der skal der ned, så er det en grå, grim, strippet supra mk2 der siger som en amerikaner:)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
har hørt du købte en fin motor af en sej jyde ;-) som har en gammel "bollet" supra mk 2 stående :lusket:

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: I æ corolla.
Wildert skrev:
Henrik, du er afsender af et budskab, og det er efter dit udsagn blev mistolket. Så har du i min verden en opgave med at forsøge at forklare budskabet så det ikke mistolkes (hvis du altså er interesseret i at undgå det).

Jeg er personligt endnu ikke blevet klogere af din "udredning" (eller mangel på samme), så er et velment råd kunne være at forklare hvor relevansen ligger ift. hvad du forsøger at forklare.

Langt fra alle kommer med din baggrund, og når du fyrer en one-liner som ovenstående af, så er tolkningen og ladningen af dit korte budskab, stort set overladt til hvordan folk tidligere har opfattet dig. Det står nu lysende klart at det måske ikke er alle der har det mest positive billede af dine spørgsmål.

Så hvis du ønsker at folk skal forstå det, så er mit råd at lade være med at være så kryptisk (det er det tydeligvis for andre), og forklare dig, i stedet for at skælde ud over at det bliver misforstået.

Det svarer lidt til at sidde og sige: "du forstod mig forkert - men jeg siger ikke hvordan det skal forstås - det må du selv gætte".

Det synes jeg i øvrigt der er en del af her på PowerPage, og det er en skam, for der er masser af go' viden herinde.

Som jeg tolker Henriks spørgsmål, ser jeg nu logik i det.
Jeg var i sindal og på den ene side, var hegnen ikke andet end hegnspæle med tynd plastik imellem. Var man dum nok, kunne man rende ud på banen.

Så ulykker kan ske på 2 måder enten render folk ud på banen eller også køre bilen ind i folkene.
Tror det Henrik vil frem til er at begge dele kan være ligefedt, hvis der kun er 1 type hegn.
Mvh

Btw jeg tror jeg køre derover ad nu :)

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Nær Roskilde
Jamen det er da fedt at du har forstået hoved og hale i det (måske) - men HenrikGM behøver vel ikke blive sur når andre ikke gør det....

Det er selvfølgeligt ikke rart at blive tillagt nogle motiver man ikke har, men i min verden løser man det ikke ved at nægte at forklare sig.

Billede
Golf GTi 16V til rally

Titel:
Mester Medlem

resultater? nye biler? mc? dramatik?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 86 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Alle tider er UTC + 1 time