Wildert skrev:
Henrik, du er afsender af et budskab, og det er efter dit udsagn blev mistolket. Så har du i min verden en opgave med at forsøge at forklare budskabet så det ikke mistolkes (hvis du altså er interesseret i at undgå det).
Jeg er personligt endnu ikke blevet klogere af din "udredning" (eller mangel på samme), så er et velment råd kunne være at forklare hvor relevansen ligger ift. hvad du forsøger at forklare.
Langt fra alle kommer med din baggrund, og når du fyrer en one-liner som ovenstående af, så er tolkningen og ladningen af dit korte budskab, stort set overladt til hvordan folk tidligere har opfattet dig. Det står nu lysende klart at det måske ikke er alle der har det mest positive billede af dine spørgsmål.
Så hvis du ønsker at folk skal forstå det, så er mit råd at lade være med at være så kryptisk (det er det tydeligvis for andre), og forklare dig, i stedet for at skælde ud over at det bliver misforstået.
Det svarer lidt til at sidde og sige: "du forstod mig forkert - men jeg siger ikke hvordan det skal forstås - det må du selv gætte".
Det synes jeg i øvrigt der er en del af her på PowerPage, og det er en skam, for der er masser af go' viden herinde.
Som jeg tolker Henriks spørgsmål, ser jeg nu logik i det.
Jeg var i sindal og på den ene side, var hegnen ikke andet end hegnspæle med tynd plastik imellem. Var man dum nok, kunne man rende ud på banen.
Så ulykker kan ske på 2 måder enten render folk ud på banen eller også køre bilen ind i folkene.
Tror det Henrik vil frem til er at begge dele kan være ligefedt, hvis der kun er 1 type hegn.
Mvh
Btw jeg tror jeg køre derover ad nu