wukshady skrev:
ae86 skrev:
det gas
... Det kan være svært at opfatte ironi i en skreven tekst....
Det var med vilje, jeg håber du kan tage det. ellers må du give lidt igen.
Når det kommer til traktorpulling kan du næsten bilde mig hvad som helst ind der er jeg tabt. Nu siger traktorpulling mig ikke så meget, der er andre motorsports grene jeg er mere optaget af og har mere kendskab til (banerace), det har sikkert noget at gøre med at jeg aldrig har været til eller arbejdet med traktorpulling ej heller med traktore (udover en enkelt havetraktor, eller snare en stor plæneklipper ).
Dermed er det ikke sagt at jeg ikke kan fascineres af at det.
Det at det er muligt at hælde den store mængde diesel ind pr. forbrændingstakt som det oplyses her i tråden og oven ikøbet forbrænde det med en imponerende røgsky der er et brændende oliefelt i kuwait værdigt, eller det at lade i 3 tryktrin med ialt 15bar
respekt, hvis bare jeg kunne opnå en 5 del af det med min ene lader på min bil ville jeg sikkert skulle ud og lede efter mit topstykke samt stempler eller rester heraf. Ydermere er det dybt fascinerende at man kan opnå så store effekter fra en motor som fra fabrikantens side er bygget med en så ringe littereffekt at den faktisk kan slå amerikaners elskede V8'er i kategorien "byg en motor med den ringeste littereffekt"