Westmus skrev:
Captain Slow skrev:
"desværre" skulle forståes sådan at det er en skam at det ikke er muligt for alle...at få synet biler med "mange hk"
????
Det står da alle frit for at vælge en bil som allerede fra fabrikken var udstyret med en stor og kraftig motor, med masser af tunings potentiale. Plus samtidigt at være så smart at vælge en årgang hvor de danske regler er mindst restriktive for ombygninger og hvor myndigheder samtidigt har sværest ved i praksis at vurdere lovligheden af bilen.
Det er da egentlig lidt dumt at tude over at nogen er bedre til at udnytte de muligheder der nu er for "sporten" i Danmark end en selv. Alle der køre rigtig motorsport vælger vel også først hvad de vil køre, for derefter at finde det bedst egnede køretøj til klassen/reglerne?
Grundlæggende er der ikke noget mærkeligt i at amerikanske biler generelt har et forspring i ligeud-race, sporten er jo ligesom opfundet i Amerika af folk der netop kørte i de her biler. Modsat er de jo et dårligt valg til de fleste andre typer bil-race, bl.a pga vægten.
Det ser i øvrigt ud som om gamle bobler har fået en stigende popularitet herhjemme til ratlåsrace. Hvis man tænker sig lidt om så giver det også rigtig god mening.
gør det det ? nåe ja,,havde glemt at eneste grund til jeg har et problem er at jeg ikke er født med en guldklump i røven.
ps. jeg kører en bil der ikke er lavet,,så fortæl mig lige hvor jeg kan vælge en 1000 kg bil med 4l moderne v8 motor
du ved ligeså godt som jeg at 99% af us bilerne IKKE er "lovlige" så den undskydning der holder slet ikke vand.
bagefter siger du man skal vælge ud fra mindst restriktive regler,, javel ja,,så skal vi alle køre i de samme biler, juhuee en måde et gøre det hele pisse kedeligt på. TUDE,, nej, men kan du virkelig ikke se IDIOTIEN i måden tingene bliver gjort på. alle de ammestue historier om at man kan da bare gøre sådan og sådan, er ikke 5 potter pis værd, INGEN kan bruge det til noget, ud over at at skrive det for at være bagklog og bedrevidende.
dernæst,,,ok us biler er bedst fordi sporten er derfra,, ej nu stopper du...siden snakker du om vægt,, det passer jo ikke, hvad er fordelen i at have en 2 tons bil frem for en 8-900 kg,,,kom nu ind i kampen
bobler ? ok hvad er det der giver mening der ? har du set nogen der ikke skal bruge nummerplader af dem,,,,
summa sumarum, ikke pænt skrevet, men jeg er så DØDTRÆT af Powerforum, og dennes medlemmer der er så forbandet bedrevidende, bagkloge, ord kneppere, istedet for al den tomme snak, skulle i bruge jeres tid effektivt indenfor den sport i er så kloge på.
det er IKKE bilerne det er galt med, det er kravene fra ISÆR DASU, hvis det er et forsikrings spørgsmål, så må man søge det løst på en anden måde, for vi ved alle at nummerpladernes ansvarsforsikring aldrig vil anerkende en skade ved et drag arrangement, de vil betale, og siden komme efter forsikrings tager