Morten VJ skrev:
Pensionister der handler om lørgagen, eller søndagen.
Hvad er der galt med mandag til fredag?
Der er ik nogen at snakke med...
Morten VJ skrev:
Landbrugsredskaber der bliver flyttet i myldertiden.
Nu har landmænd altså også kone og børn og et liv. Hvis de kun har tid til at rykke deres maskiner i myldretiden, så lad dem.
Du kan først tillade dig at blive sur hvis han ik trækker ind engang i mellem, eller hvis der ligger nogen spassere foran og ik tør overhale.
Er du ik kommet foran inden for 10 mins så er førenen en spasser eller dine medtrafikanter er nogle klaphatte. Snit happens, og det kunne lige så vel være morfar i hans skoda 113 som kun køre 40 km/t
Morten VJ skrev:
Folk der overhaler ovenstående uden at kigge i sidespejlet
Eller kigge frem når man selv køre traktoren/mejetærskeren. Det kan ik tælles på 2 hænder hvor mange gange jeg har trukket ud i rabatten med bremsen i bund fordi en eller anden tosse skal overhale, og er lige ved at smaske siden af traktoren og den modkørene bil.
Morten VJ skrev:
En lastbil der overhaler en anden på en 2 sporet motorvej, blot fordi den bageste kan rende ca. 3 km/t mere på toppen.
Lige som landmanden, levere de dine vare, og for Danmark til at køre. Uden dem ville du ik have andet end det du kan finde ude for vinduet.
Kort sagt, det der kan irritere mig er folk der brokker sig over at de skal slippe speederen og træde på bremsen, vente 30sek - 2 min, træde på speederen og aktivere fartpiloten.
Hvor mange gange på en køre tur fra Aalborg til Hensingør tror du at du slipper speederen for en lastbil? Og hvor mange gange gør du det så for en medtrafikant med trailer? Og en personbil?
Uhyggelidt nok er det lastbilen du slipper speederen mindst for.
Kør 10 mins før hjemme fra, det virker hvergang. Det eneste det ik virker mod er ulykker på vejene...
Men så kan man jo tage 10 af farten hvergang man møder et kampangeskilt. Og når man rammer 0 km/t, så kan man tænke lidt over det...