Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 13 jul 2025, 12:11

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
horsensracing> du kan godt skruge ned for charmen.. det eneste de fleste herinde har brug for er et juletræ (startlys) og tidstagningsudstyr og en 100% lovligbane og naturligvis en der vil køre mod en.. jeg syntes det er lige meget sælgersnak i det du skriver.. de fleste herinde er mest hooked på at tage afsted for kunkurencens skyld.. ikke for pengene. hvilket man jo får et meget godt indtryk af at Vmax gør det for.. i kunne jo beskære lidt af alle de shows i stedet for klasserne. jeg mener stadig at lørdag eller fredag skulle bruges udelukkende til at skille fårende fra bukkende. og så droppe det meste af publikum. jeg kan da godt se at det ville give økonomiske konsekvenser for JER. men nu er betalingen for deltagelse jo ikke overvældende.. jeg deltog selv i 04 og var overrasket over den tak man fik for at komme og bruge tid og energi og en pæn del penge... takken var lig 0.. stemningen var fra arrangørens side ikke særlig positiv. det syntes jeg er skammeligt, i har showet gratis og stadig kan man ikke få en tak...

men igen. en indledende runde, rundt om i dk kunne jo være en god løsning. det virker jo rigtigt godt for DFB.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

der er rig mulighed for at leje sig ind flere steder.
tidstagningsudstyr kan lejes med mandskab også.
intet problem. vil tro 2000kr per time alt i alt er noget nær min. ved lønet personale hele vejen rundt....
sagt på en anden måde. støt op om det der er!
NDCD og P-K-J er begge seriøse leverandører af 402m ræs.
om man vil deltage i DHB? er vel frit...
selvfølgelig er der altid noget der kan gøres bedre. men mit personlige indtryk er, at udviklingen går i den rigtige retning. MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Jeg har forslået at kun halvdelen af pladserne til dhb07 skulle kunne "købes" og resten skal "fortjenes". Biler der kan fremvise de bedste tider fra div. på forhånd godkendte arrangementer i løbet af året får resten af pladserne.
Meeeen lad os nu se om de ikke kan nå at leve endnu mere lort i den til 2007

Skulle ha 2 biler med til DHB,...nu kun 1 :?

Titel:
Mester Medlem

det er så lidt svært.... hvis DHB skal ligge så tidligt. eller er en flere år gammel tid ok?
men ideen er god nok.
hvad med de ny (hurtige!) biler.... skal de så deltage efter først til mølle? mener simpelthen der skulle være indledende løb i flere landsdele.... det er så svært, hvis det skal være på samme distance...! for der bør vel holdes fast i de 402m ikke? MVH. søren

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
hvorfor indledende runder? der er 2 dage at afviklet det over... hvis man kører fra 8 morgen til 8 aften den første dag kan der da komme MANGE biler igennem... igen, se på hvad holeby når, og det er endda MED de forbandede showklasser. bevares de er da meget sjove at se på, men er det et show eller en konkurrence? 12 timers kørsel, og de flestes lyster er alligevel nok ved at være dæmpet lidt ned, anden dagen kan jo så bruges på finaler og show?

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

for det første DHB er ikke RÆS (kun i hvert fald) !
det er drengerøvs fest med pik og patter.....
er egentlig ikke helt sikker på der må køres fra 8 til 20? vil så også være meget krævende for personalet.
husk på som det er nu, tager underholdningen meget af den tid der kunne køres i....
måske det bliver anderledes i år... måske!
NDCD kører heller ikke voldsomt mange biler igennem til deres løb. JO MORTEN det passer! men dragracebiler kan ikke direkte sammenlignes med gadebiler. slet ikke! MVH. søren

Titel:
Mester Medlem

møffe skrev:
horsensracing> du kan godt skruge ned for charmen.. det eneste de fleste herinde har brug for er et juletræ (startlys) og tidstagningsudstyr og en 100% lovligbane og naturligvis en der vil køre mod en.. jeg syntes det er lige meget sælgersnak i det du skriver.. de fleste herinde er mest hooked på at tage afsted for kunkurencens skyld.. ikke for pengene. hvilket man jo får et meget godt indtryk af at Vmax gør det for.. i kunne jo beskære lidt af alle de shows i stedet for klasserne. jeg mener stadig at lørdag eller fredag skulle bruges udelukkende til at skille fårende fra bukkende. og så droppe det meste af publikum. jeg kan da godt se at det ville give økonomiske konsekvenser for JER. men nu er betalingen for deltagelse jo ikke overvældende.. jeg deltog selv i 04 og var overrasket over den tak man fik for at komme og bruge tid og energi og en pæn del penge... takken var lig 0.. stemningen var fra arrangørens side ikke særlig positiv. det syntes jeg er skammeligt, i har showet gratis og stadig kan man ikke få en tak...

men igen. en indledende runde, rundt om i dk kunne jo være en god løsning. det virker jo rigtigt godt for DFB.

Ja VMAX... Hvor blev min DHB05 DVD af som tak for min fantastiske præstation!!! Ingen tak, hellere en DVD... Aldrig om jeg kunne finde på at give PENGE for den!!! Mon min ven Arnold S. også selv skulle KØBE biletten til premieren på Terminator??? Nej, det tror jeg heller ikke...

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

til gengæld har ARNOLD, vel selv betalt de organer. der er skiftet efter et langt liv med ulovlig tuning! vidste sgu ikke engang det var HAVNERENS ven.... kan du ikke fortælle ham at hans KÆBE ser mærkelig ud? MVH. søren PS. passer det af REGAN var far til ARNOLD? synes at have hørt....

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Gutter hvad er det lige DHB står for ? pik og patter ? hmm nej prøv igen.. DAnmarks hurtigste bil er svaret og vel også hovedsagen for denne wekend men nej.. pik patter og fest!§ for mig er det helt i orden med derres strippere bare ikke på køre banen! de kan smutte over i hangaren eller på burn out pladssen.. lidt noget andet er så når terry grant folder sig ud men igen alt det show kunne godt gemmes til lørdag eftermiddag eller søndag da hele fredagen så ville være til at køre tider.. menes nu ikke at der skete så meget sidste år om fredagen og det er en fejl!
hvis man vil være emd i dhb burde man ha nok nosser til at sige til chenfen at jeg skal ha fri den ene fredag! og så evt give gutten on kopi af dhb filmen! voila!
Bare en mening fra en (stiktosset! :evil: ) ivrig bilfanatiker der ikke nåede at melde sig til dhb 05 og 06!

til jugo turbo og de andre: ja jeg har send mail og håber på et fornuftigt svar!

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: i midten af midtjylland
Havneren skrev:
møffe skrev:

Ja VMAX... Hvor blev min DHB05 DVD af som tak for min fantastiske præstation!!! Ingen tak, hellere en DVD... Aldrig om jeg kunne finde på at give PENGE for den!!! Mon min ven Arnold S. også selv skulle KØBE biletten til premieren på Terminator??? Nej, det tror jeg heller ikke...

jer der køre meget i holeby har vel snakket med svend i den røde HotRod. han snakkede om i sidste år at han ville tage ned på en tysk bane . hvor er det??

som IQS skriver så er DHB blevet en POP fest som støtter folk på piller og andre fantastiske ting som fremkalder syner af sjove elefanter og nøgne politikere..

og dem der kommer med showet bliver næsten behandlet som kriminelle.. faktisk lidt som vores regering.. betal og skrid. jeg håber da at nogle fra VMAX eller andre fra DHB læser dette. PP er vel næsten det sted med flest aktive deltager af dhb.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 198 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Næste

Alle tider er UTC + 1 time