Havneren skrev:
møffe skrev:
horsensracing> du kan godt skruge ned for charmen.. det eneste de fleste herinde har brug for er et juletræ (startlys) og tidstagningsudstyr og en 100% lovligbane og naturligvis en der vil køre mod en.. jeg syntes det er lige meget sælgersnak i det du skriver.. de fleste herinde er mest hooked på at tage afsted for kunkurencens skyld.. ikke for pengene. hvilket man jo får et meget godt indtryk af at Vmax gør det for.. i kunne jo beskære lidt af alle de shows i stedet for klasserne. jeg mener stadig at lørdag eller fredag skulle bruges udelukkende til at skille fårende fra bukkende. og så droppe det meste af publikum. jeg kan da godt se at det ville give økonomiske konsekvenser for JER. men nu er betalingen for deltagelse jo ikke overvældende.. jeg deltog selv i 04 og var overrasket over den tak man fik for at komme og bruge tid og energi og en pæn del penge... takken var lig 0.. stemningen var fra arrangørens side ikke særlig positiv. det syntes jeg er skammeligt, i har showet gratis og stadig kan man ikke få en tak...
men igen. en indledende runde, rundt om i dk kunne jo være en god løsning. det virker jo rigtigt godt for DFB.
Ja VMAX... Hvor blev min DHB05 DVD af som tak for min fantastiske præstation!!! Ingen tak, hellere en DVD... Aldrig om jeg kunne finde på at give PENGE for den!!! Mon min ven Arnold S. også selv skulle KØBE biletten til premieren på Terminator??? Nej, det tror jeg heller ikke...
jer der køre meget i holeby har vel snakket med svend i den røde HotRod. han snakkede om i sidste år at han ville tage ned på en tysk bane . hvor er det??
som IQS skriver så er DHB blevet en POP fest som støtter folk på piller og andre fantastiske ting som fremkalder syner af sjove elefanter og nøgne politikere..
og dem der kommer med showet bliver næsten behandlet som kriminelle.. faktisk lidt som vores regering.. betal og skrid. jeg håber da at nogle fra VMAX eller andre fra DHB læser dette. PP er vel næsten det sted med flest aktive deltager af dhb.