Havneren skrev:
Hartvig skrev:
Min rækkefølge skyldes udelukkende den logik, at kan vi ikke kan enes på det helt basale niveau, er der ingen grund til at stifte en fælles forening.
Med dagsorden og jeres tilføjelser - lidt hårdt arbejde og KOMMUNIKATION imellem "aktionærerne" forud for en stiftende generalforsamling kan man komme rigtig langt på en weekend.
I min simple verden kan der ikke være mange knaster der adskiller os
Den største udfordring bliver af narre
www.dsu.dk fra Dansk Skak Union.
/Hartvig
Tjaaa... Sådan kan man vel også vælge at se på det - Det er måske i virkeligheden ikke ret afgørende.
Jeg tvivler bare stadig på at alle parter rent faktisk ønsker et fælles organiseret modstykke til DASU. Falktisk tror jeg kun der er et par enkelte der kunne tænke sig dette og en af dem er mig.
Se nu begynder det virkelig at blive spændende, specielt fordi der er 2 indfaldsvinkler til at være engageret i streetrace.
1) Den filantropiske indfaldsvinkel hvor man arbejder non-profit for at forsøge at fjerne det ulovlige gaderæs og erstatte det med lovligt streetrace
2) Den kommercielle indfaldsvinkel, hvor man ikke skal være raketforsker for at kunne lave regnestykket 2000 tilskuere a' 75 kr. = 150.000 plus 100 biler a' 200 kr. = 20.000 samlet indtægt = 170.000 minus 75.000/100.000 kr. til selve arrangementet.
Nå ja....
Man kan jo også kombinere begge
Uanset indfaldsvinkel er der masser at samarbejde om når fælleskabet er etableret f.eks.
1) Ansøgninger og godkendelser
2) Administration
3) Officials
4) Back af tidtagning ved store arrangementer
5) Samarbejde generelt om "kæmpe" arrangementer
6) Osv. osv.
/Hartvig