Hartvig skrev:
Lars / Captain what ever .....
Nu kan jeg jo læse dine andre indlæg og kommentarer ovre på bilgalleri'et, bl.a. vedrørende arrangementerne på Holeby, og du har jo tydeligvis nogle synspunkter, som jeg absolut ikke er enig med dig i.
Måske kan dine holdninger skyldes, at du aldrig nogensinde selv har taget slæbet med at arrangere et streetrace - men tager jeg fejl her ?
Nå - tilbage til emnet
Din logik at jo så himmelråbende malplaceret - og svarer til at forestille sig en fodbold kamp uden spillere - uanset om der er tilskuere eller ej.
I streetrace er "spillerne" deltagerne og deres biler - det kan selv min 3 årige niece gennemskue.
Men forstår man at gøre arrangementerne attraktive for tilskuerne, så har man en reel mulighed for at få lidt penge på bogen som kan dække tabet når man som arrangør løber ind i en regnvejrsdag.
/Hartvig
Malplaceret ?, det kan da ikke beskrives mere korrekt end som så!
kan slet ikke beskrive hvor grueligt du tager fejl,,nok også derfor Holeby er og bliver noget sæbekasse ræs.
i har simpelthen ikke fattet hvad det drejer sig om. eller som minimum har i ikke fulgt med udviklingen indenfor sporten
mine holdninger er affødt af at jeg er kører med stort K. derfor forventer jeg også noget af arrangørene, og betaler gerne for det, også selvom det kostede det dobbelte, bare der er valuta for pengene
men selv det mest basale som 60fods tider kan man ikke få opgivet på Holeby, så ikke engang til træning er det brugbart.
hvilket også besværliggøres af at det er noget nær umuligt at varme dæk op, på en stak 50*50 cm fliser i en jernramme.
men bevares, vi behøver ikke være enige. som du skrev det, bad du om et modspil det fik du så..
at du mener publikum vil komme hvis der ingen kørere er må stå for egen regning.. også selvom din 3 årige niece har regnet den ud...tror dog ikke andre hopper på den.
det er simpelt, gør det atraktivt for kørerene,, så kommer de,, og kommer de, så kommer tilskuerne også,,
dog skal arrangørene opdrage kørerne til at forstå at som med alt andet,,så hedder det FORUDBETALING af deltager gebyr,,bare rolig de skal nok lære det
det nytter ikke at være tøsefornærmet når man bliver sagt imod,,lyt dog istedet, tro mig, der er bred enighed om det jeg skriver blandt kørerne.