Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 05 dec 2024, 03:48

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2007, 16:07 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 09:57
Indlæg: 184
Geografisk sted: Barrit
Ok, selve olien bliver jo ikke mere end omkring 110 grader, men over hos turboen kan slangen godt blive lidt varmere jo hvor varm ved jeg ikke.

_________________
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2007, 16:15 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Indlæg: 406
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland
Brian SPC skrev:
Ok, selve olien bliver jo ikke mere end omkring 110 grader, men over hos turboen kan slangen godt blive lidt varmere jo hvor varm ved jeg ikke.


Ok, så skal det nok være med omflet... Jeg finder ståltråden frem og går igang.. :grin:

Må høre ham der slangespecielisten hvad han kan tilbyde, han havde nemlig også nogen silikone reduktioner jeg skulle bruge.. Han har ihvertifald omflettet slange som jeg kan bruge til returslange så mon ikke kan kan tilbyde mig en fødeslange.. Det er sgu ikke sådan når man vil lave noget ved bilen, det løber op.. :)

Er det egentligt nødvendigt med en begrænser på fødeslangen? Læser tit om det på en amerikansk hjemmeside med hovedsageligt honda hvor de altid sætter en olietryksventil på fødeslangen så turboen ikke får for meget olietryk og trykker pakningerne ud...? :?

Hilsen
Jesper Andersen

_________________
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2007, 18:55 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 09:57
Indlæg: 184
Geografisk sted: Barrit
Det er ikke nødvendigt med sådan en ventil, dem jeg kender har aldrig burgt sådan en.

_________________
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team