SierraTT

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
Brian SPC
Medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 12 sep 2003, 10:57
Geografisk sted: Barrit
Kontakt:

#11 Indlæg af Brian SPC »

Ok, selve olien bliver jo ikke mere end omkring 110 grader, men over hos turboen kan slangen godt blive lidt varmere jo hvor varm ved jeg ikke.
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
Zorak
Senior Medlem
Indlæg: 406
Tilmeldt: 18 dec 2005, 20:11
Geografisk sted: Hillerød, Nordsjælland

#12 Indlæg af Zorak »

Brian SPC skrev:Ok, selve olien bliver jo ikke mere end omkring 110 grader, men over hos turboen kan slangen godt blive lidt varmere jo hvor varm ved jeg ikke.


Ok, så skal det nok være med omflet... Jeg finder ståltråden frem og går igang.. :grin:

Må høre ham der slangespecielisten hvad han kan tilbyde, han havde nemlig også nogen silikone reduktioner jeg skulle bruge.. Han har ihvertifald omflettet slange som jeg kan bruge til returslange så mon ikke kan kan tilbyde mig en fødeslange.. Det er sgu ikke sådan når man vil lave noget ved bilen, det løber op.. :)

Er det egentligt nødvendigt med en begrænser på fødeslangen? Læser tit om det på en amerikansk hjemmeside med hovedsageligt honda hvor de altid sætter en olietryksventil på fødeslangen så turboen ikke får for meget olietryk og trykker pakningerne ud...? :?

Hilsen
Jesper Andersen
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd.. :D

Gammel bil: Ford Escort - DØD pga taxa.. :/ - Gammelt projekttopic..
Brugeravatar
Brian SPC
Medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 12 sep 2003, 10:57
Geografisk sted: Barrit
Kontakt:

#13 Indlæg af Brian SPC »

Det er ikke nødvendigt med sådan en ventil, dem jeg kender har aldrig burgt sådan en.
Sierra 2.0i TT Solgt - Nu Kia Picanto ´09 & Volvo 940 2.3 GL Stc. B230FD
www.SPC-Net.dk
Besvar