Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 04 jul 2025, 00:49

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Barrit
Jeg fik desværre ikke set det klip i snakker om øv..... men her er lidt andet jeg fandt.

Her er lige et klip fra TVSyd, de fremlægger det lidt bedre hvis man da ser bort fra deres " Manta med volvo motor"

http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=13340

Og lidt god omtale fra K94

http://www.dr.dk/Regioner/Kanal94/Nyhed ... 094412.htm

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
mand kan se klippet på tv2 sputnik, men det kræver at mand opretter en profil osv. har da lige set det, i et af de første klip kan mand lige se røven af fars lille Panda...
:P

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

udklip fra kanal 94:

Hurtige biler kørte langsomt på vejene

12. juni 2005 09.44

Deltagerne i fart-og-tempo-arrangmentet Danmarks Hurtigste Bil, der her i weekenden afvikles på flyveplads Vandel har opført sig pænt, mener færdselspolitiet.

I går have politiet allieret sig med bilsynsteknikere, men de store sager udeblev, fortæller Bertel Svan fra Færdselspolitiet.

- Vi holdt til uden for pladsen, og i går var der ikke megen trafik ud og ind af pladsen, så det kan være derfor, at vi ikke tog så mange, siger han.

Politiet fortsætter den intensive kontrol i dag. Blandt andet vil en af fotovognene holde diskret i vejsiden, så der er risiko for at få et minde med hjem, hvis man lader sin hurtige bil udfolde sine hestekræfter udenfor det lukkede område i Vandel.

Politiet er da de største idioter der findes på jorden, de vil gerne ha os til lovlige træf, og når mand så tager der hen er mand jaget vildt...
Det burde sq da ikke komme bag på nogle at de svin er upopulære...
Det var for øvrigt den samme fornemmelse jeg havde inde på pladsen hvor jeg selv f.eks. blev truet med at knaldhætten ville ta mit kort for en mindre forseelse. OG de ville lukke HELE dhb ned inden for en time hvis ikke der blev gjort som der blev sagt på p-pladsen. Det kunne jop ellers blive nogle fine optøjer hvis de havde forsøgt det...

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

Vi skal jo lige være enige om at der SKAL være justist og kontrol med tingene ved sådan et arrangement. Et 0 tollerance princip mener jeg er absolut forsvarligt!!!

At politiet sætter en fotovogn op ude foran syntes jeg også er i orden. At de står med syns folk syntes jeg til gængæld er lidt at skyde sig selv i foden!!! De siger jo ikke lige frem "kom og deltag i et LOVLIGT arrangement" på den måde!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

er helt enig i havner med at der skal være en form for justits, men er er en tydelig forskel på det og chikane. blev truet med det ene og andet for at køre 10m i skridt tempo med 2 på køleren af pandaen, Når mand nu ved at det eneste han kan gøre er at skrive en bøde på 500,- er de liiiidt svære at ta alvorlige når de står og fyrer pis af som: citat " du ved jo godt at det kørekort er til låns, vi kan sagtens ta det igen, og det gør jeg hvis jeg ser det der igen "
Når der ikke er adgang for uvedkommende er det vel stadig privat område? kan ikke se at de skal være så meget på tæerne, ved der var et par stykker der fik bøder for ikke at ha sele på på vej væk fra brænderpladsen. I min øjne så det ud som om de kun var intr. i at blæse et mindre oprør op så famillien danmark kunne se hvor farlige vi er. truslerne om at opløse dhb var for øvrigt ikke over for mig, men over for arrangørerne.

www.slavteren.tk

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: falster
Slavteren skrev:
er helt enig i havner med at der skal være en form for justits, men er er en tydelig forskel på det og chikane. blev truet med det ene og andet for at køre 10m i skridt tempo med 2 på køleren af pandaen, Når mand nu ved at det eneste han kan gøre er at skrive en bøde på 500,- er de liiiidt svære at ta alvorlige når de står og fyrer pis af som: citat " du ved jo godt at det kørekort er til låns, vi kan sagtens ta det igen, og det gør jeg hvis jeg ser det der igen "
Når der ikke er adgang for uvedkommende er det vel stadig privat område? kan ikke se at de skal være så meget på tæerne, ved der var et par stykker der fik bøder for ikke at ha sele på på vej væk fra brænderpladsen. I min øjne så det ud som om de kun var intr. i at blæse et mindre oprør op så famillien danmark kunne se hvor farlige vi er. truslerne om at opløse dhb var for øvrigt ikke over for mig, men over for arrangørerne.

Nu ved jeg ikke om du var derover sidste år. Men jeg kan godt forstå at de er blevet lidt strænge. Sidste år lå folk og kørte fuldstændig sindsygt på parkerings pladsen i en brandert. Og jeg var ved at blive kørt ned op til flere gange.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Det har jeg godt hørt, jeg siger jo også at det er i orden de er der, men de må sq da lige klappe hesten og opføre sig ordenligt, i min verden skal mand gøre sig fortjent til respekt, og den får mand sq ikke automatisk fordi der er medaljer på skulderen, og slet ikke med sådan en opførsel. lige så lidt som den oficcial der gik fuldstændig amok på mig og jeg skulle bare køre pænt og under 20km/t. skal lige siges at min lillebror småluntede mig op 5 sek. før han skabte sig for at smide noget affald ind i min bil så vi ikke svinede mere end højest nødvendigt. lige der var jeg sq tæt på at stikke ham et par, smide det armbånd han ville klippe for det og køre hjem, men jeg håber da jeg var den eneste der blev udsat for den slags.

fandt forresten lige det her, er ikke sikker på om det er det klip der er tidligere i tråden:

http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=1&Id=244581

www.slavteren.tk

Titel:
Mester Medlem

NEJ DET ER BESTEMT IKKE PRIVAT OMRÅDE... Det er ikke for sjov de skriver at færdselsloven gælder!!!! Lige så snart du ikke er inde på den afspærrede bane gælder ALLE normale færdselsregler!!!!!!!!!

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Att. Slavteren, som du beskriver din opførsel her har du i al fald ikke fortjent andet end den behandling du fik fra politiet.

Det er muligt at du tror din "streetcredit" er boosted efter weekenden, men det er i al fald ikke overfor mig.

Du og andre der tér sig som dig er en af grundene til at politiet er nødt til at være der.

.

Titel:
Mester Medlem

Måske ikke helt løgn hvad John skriver!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 44 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time