Slavteren skrev:
er helt enig i havner med at der skal være en form for justits, men er er en tydelig forskel på det og chikane. blev truet med det ene og andet for at køre 10m i skridt tempo med 2 på køleren af pandaen, Når mand nu ved at det eneste han kan gøre er at skrive en bøde på 500,- er de liiiidt svære at ta alvorlige når de står og fyrer pis af som: citat " du ved jo godt at det kørekort er til låns, vi kan sagtens ta det igen, og det gør jeg hvis jeg ser det der igen "
Når der ikke er adgang for uvedkommende er det vel stadig privat område? kan ikke se at de skal være så meget på tæerne, ved der var et par stykker der fik bøder for ikke at ha sele på på vej væk fra brænderpladsen. I min øjne så det ud som om de kun var intr. i at blæse et mindre oprør op så famillien danmark kunne se hvor farlige vi er. truslerne om at opløse dhb var for øvrigt ikke over for mig, men over for arrangørerne.
Nu ved jeg ikke om du var derover sidste år. Men jeg kan godt forstå at de er blevet lidt strænge. Sidste år lå folk og kørte fuldstændig sindsygt på parkerings pladsen i en brandert. Og jeg var ved at blive kørt ned op til flere gange.