Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 jun 2025, 22:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Selerne kan ses på dette link http://www.honda-klub.dk/picture_show.a ... 53&id=3386 de er godt nok ikke sorte som på billedet men lilla, kom med et seriøst bud og de kan blive dine.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
800kr er budt hvis de ikke er slidte.

Titel:
Du skal nok lidt længere op i pris, de er som nye, klar til at montere, med elektrisk tilbagetræk og det hele.

Titel:
De koster ca 124 euro pr stk hos www.dtsshop.de

Titel:
hvad skal man bruge el tilbage træk til er det en form for sele strammer.men så byder jeg 1000kr.

Titel:
Når du laver en hård opbremsning strammer selen til, så din passager ikke ryger op i forruden, 1000 kroner er lidt i under kanten, byd 1500 kroner og de er dine.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
1300 + forsendelse er et bud herfra

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem :-( (han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Chris skrev:
Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem :-( (han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.

så lang tid gider jeg ikke vente

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Nå okay så må du jo finde nogle andre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time