S: 2 Stk Schrot h-seler

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Chris

S: 2 Stk Schrot h-seler

#1 Indlæg af Chris »

Selerne kan ses på dette link http://www.honda-klub.dk/picture_show.a ... 53&id=3386 de er godt nok ikke sorte som på billedet men lilla, kom med et seriøst bud og de kan blive dine.
møffe

#2 Indlæg af møffe »

800kr er budt hvis de ikke er slidte.
Chris

#3 Indlæg af Chris »

Du skal nok lidt længere op i pris, de er som nye, klar til at montere, med elektrisk tilbagetræk og det hele.
Chris

#4 Indlæg af Chris »

De koster ca 124 euro pr stk hos www.dtsshop.de
møffe

#5 Indlæg af møffe »

hvad skal man bruge el tilbage træk til er det en form for sele strammer.men så byder jeg 1000kr.
Chris

#6 Indlæg af Chris »

Når du laver en hård opbremsning strammer selen til, så din passager ikke ryger op i forruden, 1000 kroner er lidt i under kanten, byd 1500 kroner og de er dine.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#7 Indlæg af mh »

1300 + forsendelse er et bud herfra
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Chris

#8 Indlæg af Chris »

Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem :-( (han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#9 Indlæg af mh »

Chris skrev:Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem :-( (han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.

så lang tid gider jeg ikke vente
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Chris

#10 Indlæg af Chris »

Nå okay så må du jo finde nogle andre.
Besvar