S: 2 Stk Schrot h-seler
Redaktør: Moderatorer
-
Chris
S: 2 Stk Schrot h-seler
Selerne kan ses på dette link http://www.honda-klub.dk/picture_show.a ... 53&id=3386 de er godt nok ikke sorte som på billedet men lilla, kom med et seriøst bud og de kan blive dine.
-
Chris
-
møffe
-
Chris
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
1300 + forsendelse er et bud herfra
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Chris
Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem
(han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Chris skrev:Skal vi sige 1400 kroner og de er dine, jeg kan dog først sende dem i uge 46 da de ligger hos min far, glemte at få dem med hjem(han bor på bornkholm) og han er ikke hjemme før uge 46 så jeg kan tidligst sende dem der, håber ikke det gør noget, men smid en mail på mette.f@mail.dk med adresse, tlf osv.
så lang tid gider jeg ikke vente
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk