Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 apr 2025, 09:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
hejza er ny her på forumet. er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan skaffe stumper til renovering af en turbo. det kan jo ikke passe at man ikke selv kan renovere sådan en en selv! så det vil jeg forsøge. er der eventuelt nogen der har prøvet det selv før eller har i alle valgt at lade proffesionelle til det! jeg er selv lige blevet uddanet mekker så jeg vil mene opgaven er mig mulig! Håber der er nogen der kan oplyse mig hvor henne man kan købe sådan noget, og eventuelt komme med nogle tips vedrørende turbo renovering! på forhånd tak

JYDEN

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
vil godt se hvordan du vil afbalancere den bag efter med små 200.000 omdrejninger

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk

Titel:
Mester Medlem

det er ikke nødvendig at afbalancere den HVIS du mærker den MEGET NØJAGTIG OP! ved godt der er mange der vil mene det ikke kan lade sig gøre, men det kan det! har set det flere gange!! MVH. søren

Titel:
hhvad mener du med afbalancering? hvorfor skal den det hvis det hele bliver udskiftet altså både aksel/trykskive/kompresserhjul/møtrik/trykleje +div pakninger, møtrikker flancer osv.. men hvad ved jeg :? det kan godt være du har ret men vil du ikke uddybe det med afballancerin nærmere, da jeg ikke lige kan se hvad der skule afbalanceres

MVH JYDEN

Titel:
lqs er det noget du har prøvet før? og hvordan blev resultatet? hvad er det man skal mærke op?

må godt nok indrømmer der er hurtig respons/svar her på dette forum :shock: det er TOPKLASSE :lol:

Titel:
Mester Medlem

det JYDEN skriver om er jo en NY TURBO, med brugte huse! MVH. søren

Titel:
lqs er det noget du har prøvet før? og hvordan blev resultatet? hvad er det man skal mærke op?

må godt nok indrømmer der er hurtig respons/svar her på dette forum :shock: det er TOPKLASSE :lol:

Titel:
Mester Medlem

JA det er noget jeg har prøvet. det er noget med at slå en streg på kompressorhjulet og på akselen/turbinehjulet før du skiller turbo ad. disse mærker skal så passe over for hinanden når du samler den igen, NØJAGTIG! resultat 12,02 MVH søren

Titel:
resultat 12,02 hvad betyder det?

Titel:
Mester Medlem

1/4 mile tid=12,02 MVH søren

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time