ae86 skrev:
Prøv det stålanden skriver, men en beskidt varmetråd plejer også at give dårlig tomgang
har du haft et tændrør ude, ser de pæne ud??
dårlige tændspoler kan også have svært ved at få gnisten til at springe når ladetrykket går op
hvad med gasspjældspotmeteret?? har du pillet ved det?? der må være et par nissianiere der ved hvordan man laver en grund indstilling på sådanne en
hvad med ladetryk, køre du med std. eller har du pillet lidt
??
der er nogle biler der har en failsafe (det kan sågar skifte med motorstyrings årgangene fra den samme bil model) hvor man har indbygget en sikring mod at motoren går istykker hvis slangen til wastegaten pludselig
ryger af og den kommer til at lade hvad den kan indtil trykket i udstødningen af sig selv åbner wastegaten og regulere sig selv (hvilken ikke er nogen hjælp man kan bruge til noget) eller motoren står af (nok det mest sandsynelige), her vil boxen ikke lege mere hvis den ser over et preset boost level
Puuha, en ordentlig omgang
Om et lille kvarters tid går jeg ud og tjekker tændrørene, benzinfilteret og får renset luftmassemåleren.
Har ikke pillet ved potmeteret, og den køre 0.8 i tryk (0.65) standard, men det er ikke justeret manuelt, det er sket pga. FMIC og åbent filter.
Jeg er ikke stolt af at sige det, men den køre med Thansen filter, har ikke fået det skiftet siden jeg købte bilen. Hvilket er en lille måneds tid siden. Men hvis i siger min luftmasse måler kan være beskidt, kan jeg måske godt forstå hvorfor