I efteråret 2003 fik jeg monteret turbo på min mitsubishi galant.
Ca. en måned efter begyndet bilen at give problemer, altså køre på 3 cylender. På det tidspunkt kom problemet "random", Men efter DHB sidste år har den gjort det ved ca. 300 km.
Den forsvinder ved at resette computeren, og funker så ca 300 km igen.
Tændspolerne, tændrør er tjekket og de fejler ikke noget, det lyder som om den laver gnist i den cylender der stopper, men ved at tage tændrørshætten af sker der ingen tomgangs forandring.....
Ved montering af turboen fik jeg ny origanal computerstyring på da den gamle brændte af. (kan det være den ?)
Der ligger 2 toppakninger i moteren, så kan det betyde at top og bundfølere daterne på tandremmen bliver uens efter et antal cykludser ??
Jeg har efter hånden prøvet alt, men kan snart ikke hitte på mere, jeg vil ikke bare skifte comp, for det er en ganske dyr ting hvis det ikke er den der fejler noget
Jeg håber at der er nogle kloge her inde der kan hjælpe mig, for vi skulle nødig se Galanten hakke ned af banen til DHB i år
Med venlig hilsen
Mk
Kan fanges på
T_echlo@hotmail.com