Well, er der nogen herinde der har denne voldsomme code kørende in real life??
JEg kan jo se at hvis alt dette kan implementeres med succes, i en MS, så er verden gået helt af lave, mildt sagt.
Dem der kender den oprindelige Megatune software vil vide at de underpunkter der er som pulldown menuer er rimeligt overskueligt.
Det er slut nu. Megasquirt er blevet hardcore. Bogstaveligt.
Pulldownmenuen i toppen af megatune indeholder nu intet mindre end 69 underpunkter, der hver leder til et nyt vindue.
Vi snakker om alt fra PWMregulerede ladetryksventiler(hvor man selv sætter regulatoren op!) til dobbelte 12*12 VE tabeller på fuel, til dobbelte spark tabeller, også i 12*12, knocksense corrections med definerbare settings, til dobbelte shiftlights, og jeg skal i den grad komme efter dig.....
Jeg sidder lige nu med en følelse af ikke at kunne komme i tanke om noget jeg mangler......hellerikke hvis jeg tænker mig ret godt om!
Mønter har altid en bagside der er ligeså stor som forsiden.....
For at udnytte dette så kræver det en voldsom ombygning af hardwaren. Der skal hentes minimum(det er et ca.tal) signal ud fra 10-15 ben på CPUen, med tilhørende kredsløb, der omend er simple, hurtigt vil fylde en del plads.
Det er godt man stadigt kan sætte MS op til at køre helt std code, for ellers tror jeg virkeligt publikummet er blevet indskrænket.
Men dette her åbner virkeligt nogle muligheder op. Muligheder som man skal kigge ret langt efter i proff. styringer.
Downside er at der ikke er nogen default code, som den code der oprindeligt kommer fra Bruces vette350".
Så man skal nok ikke lige uploade MSnS-extra som det allerførste forsøg man laver med megasquirt
Men det er ihvertfald spændende nok til at jeg skal lege med det, om ikke andet så i "bænken".
Nogen der har det i drift?
MortenVJ??
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!