Der tager du gruligt fejl hr "gæst"... Det er nøjagtigt som jeg tidligere skrev ellers havde jeg ikke skrevet det!
Har endda været vidne til (SET MED EGNE ØJNE) hvordan regler i DK kan bukkes og bøjes på biler som er synede og godkendte i udlandet. Her handlede det om en Tysk importeret bil... En corsa... ALLE bilens ombygninger var skrevet i papirerne fra tyskland. Bla. var tårnene hævet på den så der var plads til 17" fælge... Og det sjove var netop fælgene. De var OGSÅ skrevet ind i papirerne.
Da jeg så bilen sagde jeg til ham "DET DER... DET FÅR DU ALDRIG SYNET". Fælgene stak nok 20 mm ud over skærmkanterne. Jeg VED jo at netop det med fælgene er stik i mod dansk lovgivning. Jeg blev klogere!!! Bilen gik i gennem syn uden bemærkninger og alt (inc fælge) er nu overført til den danske reg.attest og altså godkendt af færdselsstyrelsen som lovligt!
Jeg har gået og glædet mig til at han skulle blive stoppet af politiet, men det er ikke sket endnu desværre! Jeg ved virkelig ikke hvad de vil gøre... Det står i lovgivningen at det er ulovligt, men af lige vel er det synet og godkendt

! TAK TIL EU!!!!
v/h christian