Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 22 apr 2025, 18:50

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

ang. det med at rodden kan synes og er lovlig som den stod til DHB......tror bestemt ikke den er ikke lovlig....synes du den LØD LOVLIG.....tror du at ejeren har papirer der siger god for over 500 heste? fuck nu det! det er ikke den bil der er hovedrolle indehaveren i denne tråd! ang. det med at der ikke findes biler med to motorer. VRØVL både MB OG VW har lavet dette plus mange private i udlandet! de er godkendte og på plader! ang det med at skrive uden at give sig tilkende med navn eller lignende så synes jeg personligt det er enormt SVAGT at kaste om sig med påstande anonymt! MVH søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jyllinge
Citat:
Men inden du beskylder nogen i fuld offentlighed for at fuske med stelnumre(det er en ret alvorlig forbrydelse i DK)

Se det troede jeg BESTEMT også!!!! Men da en af mine kammerater købte en fiesta 1.4 fra 94 hjem fra tyskland som reservedelsbil fik han den geniale ide bare at bytte stelnummeret. Originalt er det en 1.1 fra 91 og vi var flere der sagde til ham at den ikke ville gå, men han VILLE ha den igennem syn. Han tropper op i synshallen og bliver bustet LIGE med det samme!!! Men nogen straf??? Næhhhh de sender manden hjem igen (MED bilen) og siger han skal bestille et omsyn hvor han skal vise papire på at stelnummeret har været skiftet. Hmmmmmm den var sku nok ikke gået i en splinterny audi :-)

Men tilbage til emnet

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
@Havneren
Lille sidebem.
Forøvrigt er den Corsa med 2 motore GODKENDT som en 4 liter med knap 700 hk..Står i reg. att....Bygget i Tyskland og indreg. i England 8)
Mvh. Flemming

Titel:
Engelske ombyggede biler kan ikke synes i dk da mange af de feks ford popular de har derovre er synet med v8 med en forbro fra en triumph spitfire som er lavet af karosseriplade. Med hensyn til 2 motorer hvad nu hvis det var 2 x 8.2 liters cadillac v8 i en pickup uden lad ville i så også synes det var ok Nej det ville i ikke. Der står i loven man ikke må lave om på vangerne. corollaen kan ikke have noget af det oprindelige tilbage så den kan ikke synes uden motoren i bagenden.

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ved godt den var lide hullet i actuatorslangen, men ellers er der intet gjort... må indrømme at jeg ikke ser det som en ombygning

Titel:
Junior Medlem

ang. om hotrods kan synes så er den orange synet og godkendt m kompressor.
ser i i tilfælde som med de her hodrods skal synshallen kun tjekke lys bremser og tomgangs co osv.
da der ligger en gennemgang af bilen på skrift fra et annerkendt og godkendt prøveinstitut som rangere højre end SBI
så SBI kan ikke endgang kassere bilerne på noget konstrutivt kun bagateller men et gør de ikke. hehe.
men sådan en gennemgang af bilen er ikke gratis at i ved det

Titel:
Mester Medlem

Der tager du gruligt fejl hr "gæst"... Det er nøjagtigt som jeg tidligere skrev ellers havde jeg ikke skrevet det!

Har endda været vidne til (SET MED EGNE ØJNE) hvordan regler i DK kan bukkes og bøjes på biler som er synede og godkendte i udlandet. Her handlede det om en Tysk importeret bil... En corsa... ALLE bilens ombygninger var skrevet i papirerne fra tyskland. Bla. var tårnene hævet på den så der var plads til 17" fælge... Og det sjove var netop fælgene. De var OGSÅ skrevet ind i papirerne.
Da jeg så bilen sagde jeg til ham "DET DER... DET FÅR DU ALDRIG SYNET". Fælgene stak nok 20 mm ud over skærmkanterne. Jeg VED jo at netop det med fælgene er stik i mod dansk lovgivning. Jeg blev klogere!!! Bilen gik i gennem syn uden bemærkninger og alt (inc fælge) er nu overført til den danske reg.attest og altså godkendt af færdselsstyrelsen som lovligt!
Jeg har gået og glædet mig til at han skulle blive stoppet af politiet, men det er ikke sket endnu desværre! Jeg ved virkelig ikke hvad de vil gøre... Det står i lovgivningen at det er ulovligt, men af lige vel er det synet og godkendt :shock: ! TAK TIL EU!!!!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
! TAK TIL EU!!!!

ha ha ha

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Når der nu skal stemmes til europa-halløjet, så må man hellerer stemme på en som går ind for automobilet samt andre køretøjer der bevæger sig for egen kraft....

Så kan det jo være, at vi med tiden kommer af med noget af registreringsafgiften.

Men tilbage til tråden...

Den Toyota GT FOUR der deltog, er vidst indregstreret som rallybil....
Havde ikke regnet med at han måtte køre hvis TTE'en ikke må...

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Den corsa,blev den synet første gang uden anm.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 117 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time